Parochie Roermond Noord-Oost

Nieuwe benoeming kapelaan Miguel Estrada

rpt

Bij het zien van de titel van dit artikeltje werd misschien menigeen van u verrast door de boodschap die daar werd meegedeeld, namelijk dat kapelaan Miguel Alberto een nieuwe benoeming heeft gekregen.
De benoeming die op 1 november j.l. ingaat.

Kapelaan Miguel zal in onze parochies nog een aantal maanden werkzaam zal zijn, maar daarna zal hij vertrekken naar zijn nieuwe bestemming, namelijk de parochiefederatie Horst-Sevenum, onder leiding van pastoor-deken Wilson Varela.

Aan de ene kant vinden wij het spijtig, dat hij uit onze parochies vertrekt, maar aan de andere kant het verblijdt ons dat hij gehoor heeft gegeven aan de roeping om de Kerk te dienen, daar waar het nodig is.

Omdat hij pas in november vertrekt, geeft dit ons de tijd om een mooi afscheid voor hem voor te bereiden, zodat wij hem de beste wensen voor zijn missie in deze nieuwe parochies kunnen doen .

Bid dus voor hem!

Mobiele versie afsluiten