Parochie Roermond Noord-Oost

Video van de Mis op zondag 22 maart. Zondag Laetare.

Beste broeders en zusters,

We kregen vandaag het idee om vanuit verschillende huizen eenvoudige opnames te maken met onze telefoons van verschillende delen van de H. Mis van deze zondag en deze tot een geheel te maken zodat hopelijk iedereen kan zien dat we ook vanuit onze huizen verbonden zijn en samen kunnen vieren.

Ik stuur jullie hierbij een link van youtube om het morgen thuis te zien en mee te vieren met het boekje dat we jullie gestuurd hebben:

H. Mis van zondag laetare vanuit verschillende locaties

Het is heel eenvoudig maar door verschillende parochianen met veel liefde gemaakt.

Misschien kunnen we dit blijven doen voor de komende zondagen en kunnen weer anderen een stukje opnemen en naar ons mailen om ze weer tot een geheel te maken. Ik zal het proberen te coördineren.

Een gezegende zondag voor iedereen,

Wilson
Cesar
En alle mensen die geholpen hebben om deze video te maken.
Hierbij het boekje nog een keer voor de zekerheid:
Boekje voor de 4e zondag van de Veertigdagentijd (Jaar A)
Mobiele versie afsluiten