Overzicht

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intiem of sanitair zijn, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.

Extra artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restitutie wordt verleend:

  • Boek met duidelijke tekenen van gebruik
  • CD, DVD, VHS-tape, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die geopend is.
  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
  • .

Refunds

Als je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je restitutie.

Als je restitutie wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch binnen een bepaald aantal dagen teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.

Verlate of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is verwerkt.

Neem vervolgens contact op met je bank. Er gaat vaak enige verwerkingstijd overheen voordat een restitutie wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via {emailadres}.

Verkoopartikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Sale-artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Inruilen

Wij vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {emailadres} en stuur het artikel naar: {

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar je is verzonden, ontvang je een tegoedbon voor de waarde van je retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel bij aankoop niet was gemarkeerd als een cadeau, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om deze later aan jou te geven, dan sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal deze op de hoogte worden gesteld van je retourzending.

Retourneren

Om uw product te retourneren, moet u uw product mailen naar: {fysiek adres}.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op je restitutie.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product je bereikt variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.

 

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via {email} voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.